Според изданието Bloomberg Businessweek, Porsche печели по 16 545 евро средно за всеки продаден автомобил, което прави 18%. Това е повече от който и да е друг производител на луксозни коли от портфолиото на гиганта Volkswagen Group - Audi, Bentley и дори Lamborghini.
Според годишния отчет на компанията Bentley най-много се доближава по „надценка“ до германската марка и слага в „джоба“ по 14 387 евро от всяка продажба. Lamborghini е разглеждана като част от Audi, като и двете марки печелят средно по 3740 евро на всеки продаден автомобил. Тук обаче надценката е голяма в сравнение с тази при „народната“ марка Volkswagen, която реализира печалба само от 2,9% на бройка, иначе казано – по 611 евро.
Това е потвърждение на твърдението, че по време на рецесия най-скъпите и екзотични продукти продължават да се „харчат“ добре.
Учудващо е, че моделът Cayenne, анатемосан от ортодоксалните фенове на Porsche, е бестселърът на марката. Цената му е по-висока от тази на Audi Q7, но така или иначе той ползва една и съща платформа с Volkswagen Touareg.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!